köpük fondöten kararsız kaldım bunu kullanmakta fiatı biraz pahalıydı ama bana cok sevdiğim bir arkadaşım hediye etti coğu bayan kullanmak istemiyor benim gibi karrasız kalıyorlar ama ipeksi ve tam kapatıcılık istiyorsanız mutlaka deneyin derim kapağı actığınzda rengine aldanmayın cildinize sürdüğünüzde teninizle aynı rengi alıyor ve mükenmel duruyor eğer almak isterseniz watsons da vardı fiat taminen 70tl olması lazım daha net anlatacak olursam sanki 3 veya 4 kat kapatıcı sürmüşsünüz gibi duruyor tabi bunu ben günlük kullanmıyorum cildi hergün sürmemize gerk yok cildimizinde hava almaya ihtiyacı varGuzelik , makyaj.cilt maskeleri, dekorasyon.evli mutlu ♥cocuklu.her daim gülen insanları seven♥http
İletişim Formu
29 Ağustos 2014 Cuma
köpük fondöten kararsız kaldım bunu kullanmakta fiatı biraz pahalıydı ama bana cok sevdiğim bir arkadaşım hediye etti coğu bayan kullanmak istemiyor benim gibi karrasız kalıyorlar ama ipeksi ve tam kapatıcılık istiyorsanız mutlaka deneyin derim kapağı actığınzda rengine aldanmayın cildinize sürdüğünüzde teninizle aynı rengi alıyor ve mükenmel duruyor eğer almak isterseniz watsons da vardı fiat taminen 70tl olması lazım daha net anlatacak olursam sanki 3 veya 4 kat kapatıcı sürmüşsünüz gibi duruyor tabi bunu ben günlük kullanmıyorum cildi hergün sürmemize gerk yok cildimizinde hava almaya ihtiyacı var
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder