Guzelik , makyaj.cilt maskeleri, dekorasyon.evli mutlu ♥cocuklu.her daim gülen insanları seven♥http

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

29 Ağustos 2014 Cuma

  bir cok markanın maskarasını kullandım bazılarından güzel sonuclar aldım ama bazıları hüzranla sonuclandı topaklanma ağırlık hissi yapma malesef bazı maskaralarda var son zmanlarda volum expres kullanıyorum ağırlık hissi yapamayn topaklanmayan bir maskara kirpiklerimi dolgunlaştırdı ama her güzel şey gibi bununda sonuna geldik:))) sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder