Guzelik , makyaj.cilt maskeleri, dekorasyon.evli mutlu ♥cocuklu.her daim gülen insanları seven♥http

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

13 Eylül 2014 Cumartesi

wantsons aldığım sacmaskesi  saçlarımı yumuşattı ve parlaklık verdi.
tek sorun çabuk yağlandırması.. eğer sclarınız yumak yumaksa taramada zorlanıyorsanızz kullanın derim aylardır kullanıyorum ilk kullandığınız anda sacınızın nasıl yumuşak yaptığınızı farkına varcaksınız tek sorun dediğim gibi cabuk yağlanma yapması ben memnunun netten baktığımdada kullanan arkadaşlar arasında hic bir şekilde memnun kalmayan olmamış tavsiye ederim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder