Guzelik , makyaj.cilt maskeleri, dekorasyon.evli mutlu ♥cocuklu.her daim gülen insanları seven♥http

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

6 Eylül 2014 Cumartesi

Hayatimizda o kadar yer alıyor ki şu b.b kremler nerdeyse hepsini kullandim.ama nedense garnıer b.b kremi o kadar yağli hissi veriyor ki cildimi mahvetti hem sivilce olusumuna neden oldu hemde cildimi daha cok yaglandirdi.evet siyah noktaları ve kızarikları kapatıyor ama yüzde yüz değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder