Guzelik , makyaj.cilt maskeleri, dekorasyon.evli mutlu ♥cocuklu.her daim gülen insanları seven♥http
İletişim Formu
29 Ağustos 2014 Cuma
merhaba bu ilk yazım kullandığım ürünleri sizlerle paylaşacam.ilk yazımı bebak la acmak istedim uzun zamandır kullanıyorum ve cok başarılı buluyorum eğer sizinde benim gibi yağlı cildiniz varsa mutlaka bebak yüz temizleme jelini ve tonik kullanmalısınız kokusuda cok güzel ayrıca benim gibi yoğun bir haytaınız varsa akşam eve geldiğinizde ahhh kim cıkarcak şimdi bu makyajı derdide yok makyaj cıkarma sütü bir anda cildimizdeki makyajı tek seferde cıkırıyor.şuan bitmek üzere alınacaklar listesiniz en başında şimdilik bu kadar mutlu günler
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder